Aktivitetsracket Carl

500,00 SEK

Leveranstid: 2-5 arbetsdagar med GLS

Danska möbler som har gjorts personligen för dig!

100 dagars returrätt

Ett aktivitetsstativ används för att stimulera spädbarnets öga-hand-koordination och det är en riktigt bra present åt nyblivna föräldrar. När man använder stativet så är det skönt för barnet att ligga mjukt och något upphöjt från golvet. Därför rekommenderar vi att man placerar sitt aktivitetsstativ på ett lekgolv eller en lekmatta.

Höjd:  50 cm, Djup:  45 cm, Längd:  80 cm

Beskrivning

BESKRIVNING

Aktivitetsstativet Carl är klassisk, stilren och enkel med sin naturliga design och sitt uttryck.

På stången finns det sju hål som man kan hänga spädbarnets leksaker i. Aktivitetsstativet levereras utan upphängning för att man själv ska kunna välja exakt de leksaker och aktiviteter som man tror kan stimulera sitt barn.

PRODUKTDATA

Höjd: 50 cm
Djup: 45 cm
Längd: 80 cm

Underhåll:
Möblerna kan enkelt torkas av med en fuktig trasa, men eftersom det är produkter som är naturliga och obehandlade, måste man tänka på och vara försiktig med fukt och våta föremål, eftersom det kan resultera i ränder och fläckar.

Material:
Alla möbler tillverkas av snygg, ljus björkplywood på 9 mm som är naturlig och obehandlad.

Det vackra trästativet levereras omonterat och det tar bara några minuter att ”klicka” ihop det. Monteringsanvisning medföljer.

Tillbehör medföljer ej.