Bordsetet Kirsten: Bord och 2 bänkar

1.449,00 SEK

Leveranstid: 2-5 arbetsdagar med GLS

Danska möbler som har gjorts personligen för dig!

100 dagars returrätt

Med vår smarta bord- / bänkset Kirsten får du plats med fyra småbarn runt bordet på de två matchande bänkarna.

Det finns gott om plats för lek, att vara kreativa, spela spel eller duka upp kaffeporslinet åt dockor och andra gäster.

Mått: H: 42 cm x D: 70 cm B: 69 cm

Artikelnr: Kirsten Kategorier: , , ,

Beskrivning

BESKRIVNING

Bordsetet ser till att man kan sitta och leka i timmar, eftersom det verkligen är funktionellt och praktiskt. Det finns gott om plats för lek, att vara kreativ, spela spel eller duka upp kaffeporslinet åt dockor och andra gäster. Eller varför inte hålla nästa barnkalas i banhöjd?

Det finns plats för upp till fyra barn vid detta bord, men du kan tillköpa taburetten Arthur eller exempelvis en extra Otto-bänk till setet.

Setet är fördelaktigt för dem som snabbt behöver skapa några extra sittplatser i samband med exempelvis födelsedagskalas m.m.
Då kan bordet och bänkar snabbt och enkelt klickas ihop och voila, så har man skapat fina sittplatser åt de minsta också.

Det kan även vara så att mor- / farföräldrarna har setet för att snabbt ställa fram det när barnbarnen kommer på besök. Då de har sitt helt egna lekbord hemma hos dem.

PRODUKTDATA

Bord:
H: 42 cm x D: 70 cm B: 69 cm
Bänk:
Höjd: 27 cm (30 cm inkl. det lilla sidostycket)
Djup: 25 cm
Bredd: 70 cm

Underhåll:
Möblerna kan helt enkelt torkas av med en fuktig trasa. Men eftersom det är produkter som är naturliga och obehandlade ska man vara uppmärksam på och försiktig med fukt och våta föremål eftersom det kan resultera i ränder och fläckar.

Material:
Alla möbler tillverkas av snygg, ljus björkplywood på 9 mm som är naturlig och obehandlad.

Alla möbler levereras omonterade och det medföljer monteringsanvisningar.

Du kanske också gillar …